Marketing uden data er fortid

Marketing kræver mere end gode idéer
Du skal kende din målgruppe, forstå deres adfærd og analysere data, der ændrer sig hele tiden. Det kræver både overblik og skarpe analytiske evner.
Men det stopper ikke der. Du skal også kunne tænke kreativt, formidle stærke budskaber og ramme rigtigt – på tværs af kanaler.
Og så skal du følge med, når nye teknologier og trends rykker markedet.
Hos os får du sparring med erfarne rådgivere og adgang til relevante events og webinarer, der klæder dig på til virkeligheden.

Er du ajour med digital markedsføring?
Vi har udgivet to bøger, der med afsæt i Danmarks største forskningsprojekt i salg også giver gode råd og værktøjer til praktisk markedsføring på digitale kanaler. Bliv inspireret til hvordan du udnytter både salg og marketings samspil til at højne virksomhedens brand - og salg.

Events og webinarer
Lige nu har vi en række faglige aktiviteter, der beskæftiger sig med de aktuelle emner som kunstig intelligens, bæredygtighed og FNs verdensmål. Og vi har også en række videoer fra tidligere webinarer om andre spændende emner på lager.

Masterclass i digitalt salg og markedsføring
Salg og marketing smelter sammen, og for at nå virksomhedens mål skal du lære sælgerne om værdien af sociale medier, branding og digital leadgenerering. Vi har lavet en gratis masterclass over fire sessioner, der giver dig god mulighed for at udvikle salget i en digital retning. Men det er selvfølgelig kun for medlemmer.

Marketingkurser og -uddannelser
Den digitale forbruger har revolutioneret marketingfaget. I dag skal du både strategisk, taktisk og operationelt håndtere contentproduktion og -planlægning, sociale medier samt digitalt salg og markedsføring. Oveni har du en enestående chance for at positionere dig centralt i organisationen ved at tage ansvar for BI, CRM og CEM.

Vil du have input til karrieren?
Så prøv en sparringsession med en af vores kompetente coaches, der sammen med dig kan lægge en plan for din videre karrierevej. Eller hvis du har brug for indsigt og strategier i forhold til fremtidens sammensmeltning mellem salg, marketing og IT.



