Morgendagens Salg
Bøgerne om salg og markedsføring
"Morgendagens Salg & Salgsledelse" giver dig opskriften på, hvordan du og din organisation tackler salgets 7 hovedudfordringer og kan blive op til 4 gange bedre til nysalg, mersalg og fastholdelse af salg til eksisterende kunder.
"Morgendagens digitale salg & markedsføring” bygger – som den første af sin slags – bro mellem digitalt salg og markedsføring og mellem teori og praksis. Den giver dig på en gang en enkel og praktisk introduktion til, hvordan du strategisk og praktisk arbejder med digitalt salg – i dag og i fremtiden.
Nyheder fra Morgendagens Salg
Læs de seneste nyheder fra projektets arbejde - som f.eks. artikler om de 7 salgsdyder, online tests, seminarer og workshops og om de ting, der er på vej. Det hele ligger på projektets egen hjemmeside.
2 guider til bedre salg og salgsledelse
"På sporet af vækst" dokumenterer de 7 udfordringer ved salget, som det praktiseres i dag. Som svar på udfordringerne formuleres 7 salgsdyder, som direkte kan styrke din virksomheds vækst og toplinje, hvis de praktiseres.
"Lederguide til mere salg" giver dig konkrete råd til, hvordan du implementerer salgets syv dyder i din virksomhed, og hvordan du kan arbejde med salgsudfordringerne, du møder i din dagligdag.
Salgsscorecard
Projekt Morgendagens Salg har udviklet et unikt og gratis test- og udviklingsværktøj til ledere og medarbejdere inden for salg. SalgsScoreCard-testen afdækker med 49 spørgsmål styrken af din salgstilgang ved at benchmarke dine svar op mod mere end 1.000 besvarelser fra ligesindede, som har deltaget i forskningsprojekt Morgendagens Salg.
Acceleratorprogram for virksomheder
Morgendagens Salg projektet har via aktionsforskning og workshops testet, hvordan 10 danske virksomheder kunne optimere salget ved at arbejde med de 7 dyder på tværs af organisationen. Blandt andre har Abena og Kramp med succes gennemgået det 4 ugers faciliterede acceleratorprogram udviklet af forskningsteamet med sparring og konkrete værktøjer til at udvikle salgspraksissen. Programmet starter med at afdække potentialer i salgspraksis og udmunder i en konkret indsatsplan for hele organisationen.