Marketingledelse og konceptudvikling
Lær at skabe sammenhæng mellem marketingstrategien og virksomhedens overordnede strategi

Bruger I egentlig den rigtige markedsføring? Og bruger I den mon på den mest effektive måde? I en verden hvor konkurrencen stiger, og markedet konstant ændrer sig, er det vigtigere end nogensinde, at jeres markedsføring er lige i øjet.
Lær at afdække jeres marketingbehov. Lær at sætte gang i udviklingen i virksomheden og at lede dine medarbejdere i processen.
Få forståelse for marketingledelse og konceptudvikling, og lær at se, hvordan digitalisering og segmentering kan blive en del af jeres marketingstrategi.
Læs Marketingledelse og konceptudvikling som del af diplomuddannelsen i Salg og markedsføring eller som et selvstændigt fag.
Dét lærer du på faget
- Du lærer at analysere virksomhedens marketingbehov og på den måde forstå sammenhænge mellem virksomhedens overordnede strategi og marketingstrategien.
- Du lærer om marketingledelse samt planlægning og gennemførelse af konceptudvikling og nye marketingtiltag.
- Du lærer om sammenhænge mellem segmentering, virksomhedens værditilbud og produkter.
Faget giver 10 ECTS point