Giv dig selv et karrierespring


Salgskurser og -uddannelser
Den moderne sælgers fornemmeste opgave er ikke bare at lukke en handel, men at udvikle og løfte sin egen og kundens forretning. Det kræver dyb kunde- og forretningsforståelse og evnen til at samarbejde bredt med kolleger i marketing og den øvrige organisation, men også at bruge nye medie- og handelsplatforme samt teknologier som en integreret og værdiskabende del af salg og markedsføring.

Marketingkurser og -uddannelser
Den digitale forbruger har revolutioneret marketingfaget. I dag skal du både strategisk, taktisk og operationelt håndtere contentproduktion og -planlægning, sociale medier samt digitalt salg og markedsføring. Oveni har du en enestående chance for at positionere dig centralt i organisationen ved at tage ansvar for BI, CRM og CEM.

Lederkurser og -uddannelser
Digitaliseringen har rykket salg og marketing tættere på kerneforretningen, på hinanden og på den øvrige organisation. Det kræver en kommerciel og holistisk tænkende leder – som udover at være en motiverende personaleleder – har blik for hele forretningen fra produkt- og konceptudviklingen til hvordan data, CRM og teknologier kan styrke organisationens backbone, understøtte salg og markedsføring og danne fundament for værdifulde oplevelser på kunderejsen.
Du kan få 10.000 kr. til videreuddannelse om året
Vidste du, at du kan få gratis videreuddannelse og tabt arbejdsfortjeneste de dage, du læser?