LukketChatGPT giver superkræfter
Generative AI-løsninger såsom ChatGPT vil fundamentalt ændre måden hvorpå virksomheder driver forretning og organisationer arbejder. Bliv klogere på AI med eksperten
Ifølge en 2022-undersøgelse fra IBM benytter 35% af virksomheder kunstig intelligens, og yderligere 42 % tænker på det.
Der er en revolution på vej, hvor almindelige mennesker har adgang til generative AI-systemer, der ligesom ChatGPT benytter kunstig intelligens til at give os superkræfter. Det bliver en revolution, der ændrer alt!
Med generativ AI-applikationer som ChatGPT, DALL-E og Midjouney og mange flere kan computere nu skrive artikler, redigere kode, skabe ny kunst og meget, meget mere, der ser ud som om mennesker har skabt den.
Hvem kan bruge det?
Uanset din stilling og om du arbejder med marketing, kommunikation, administration, rekruttering eller noget helt femte, så er der et værktøj som f.eks ChatGPT, der vil gøre din hverdag nemmere. En generativ AI, som kan hjælpe dig, med at levere værdi til forretningen, i høj kvalitet og i et uhørt stort output.
Men hvad er ChatGPT og generative AI’er? Hvad betyder disse nye AI-værktøjer for dig og din virksomhed? Vil folk blive opkvalificeret eller udskiftet? Vil generative AI-tjenester være et nyt værktøj til at forbedre vores kreativitet og produktivitet?
Du får svar på
- Hvad er ChatGPT og generativ AI?
- Hvordan virker generativ AI?
- Styrker og svagheder ved generativ AI?
- Hvorfor er generativ AI så banebrydende?
- Hvad er mulighederne ved generativ AI?
- Og truslerne?
- Hvad bringer fremtiden indenfor ChatGPT og generativ AI?
Jarle er passioneret innovationskonsulent og oplevelsesøkonom. Han hjælper virksomheder og organisationer med at realisere deres forretningspotentiale gennem brug af strategisk innovation. Tilgangen er forankret i dyb forbrugerindsigt, en stor forståelse for oplevelsesparametre og teknologi, samt et stærkt kommercielt mindset.
Jarle gør den digitale udvikling relevant og interessant ved at koble den til moderne forretningsmodeller og menneskelige værdier.
Jarle har arbejdet i tre lande foruden Danmark i en periode på 6 år, og har bl.a. leveret digitale oplevelser til Skanderborg Festival, LEGOLAND og Montana Møbler samt koncepter til oplevelsesattraktioner som Ilulissat Isfjord, KRAFT, sponsoroplevelser for McLaren F1 og butiksoplevelser til luksusbrands i London.
Blandt Jarles tidligere kunder findes bl.a. Digitaliseringsstyrelsen, TDC Home, Deloitte, Grundfos, VisitDenmark, Erhvervsstyrelsen, FOF, Aarhus Universitet, Aarhus Vand, HK, TV2 og mange mange flere.