Sådan laver du godt indhold på LinkedIn
Lær at arbejde strategisk med indholdet på LinkedIn
60% af alle på LinkedIn er "usynlige". Det betyder, at de ikke selv poster opslag eller interagerer med andres opslag - du har derfor god mulighed for at skille dig ud ved at lave indhold selv.
I dette webinar får du tips til hvilke emner, der er gode at skrive om, hvordan du opbygger dit opslag, hvordan du strategisk bruger tags, links og emojis i dine opslag og hvilke indholdsformater, der er gode at bruge for at skabe mest mulig synlighed og engagement.
Du lærer også, hvordan du kan arbejde strategisk med LinkedIns algoritme, så dit indhold får de bedste betingelser for at blive set.
Det kan du efter webinaret:
Skrive opslag, der fanger din målgruppe
Arbejde strategisk med indholdet i dine opslag
Arbejde med algoritmen, så den ikke bremser dit indhold
Skabe værdi for dit netværk og stærkere relationer
Positionere dig som ekspert inden for dit felt
Niveau er både for begynder og øvet.
Du møder:
Ditte Marie Bro Pedersen, der til dagligt er Senior Marketing & Communications Specialist hos Markable.
Hun rådgiver og hjælper hver dag virksomheder med at lægge LinkedIn-strategier, lave indhold og effektmåle på indsatserne. Ditte er ekspert i kommunikation, marketing, LinkedIns algoritme og profiloptimering på LinkedIn.