DIN PROFIL: Gå fra zzz til “shut up and take my money!”
Med hemmeligheden bag LinkedIn profiler, der tiltrækker de rigtige mennesker (+ en udbredt fejl, de fleste laver)
Forestil dig det her: En potentiel kunde (eller arbejdsgiver) klikker ind på din LinkedIn profil, skimmer lidt – og lukker den igen. Ikke fordi du er uinteressant, eller de ikke har brug for det, du tilbyder, men fordi din profil er lige så juicy som en Mariekiks … efter 17 dage … i en åben pakke.
Pointen er…
Din profil er ikke bare et dødssygt digitalt CV. Den er et vigtigt tandhjul i din salgsmaskine, der enten skræmmer folk væk - eller fører folk sammen, som fadøl og festival.
Men hvordan får du din profil til at gå fra meh til måbende?
Det er præcis det, du får med fra oplægget. David har splittet succesfulde profiler til atomer, så du får alle hemmelighederne bag scroll-stoppende profiler, der ikke bare tiltrækker mennesker – men de rigtige mennesker:
Dem, der elsker det, du tilbyder. Dem, der anbefaler dig. Dem, der køber.
Efter oplægget kender du:
Den største fejl, folk laver på deres profil (og hvordan du undgår den)
Hvilke greb, der aktiverer “shut up and take my money”-reaktionen
Hvordan du skriver om det, du sælger, uden at lyde som en telefonsælger fra '97
Hvilke adfærdspsykologiske mekanismer du bør sætte i spil.
Præcis hvordan du skal betragte din profilside, og hvad du med fordel kan ændre.
David Jeppesen er et marketing-powerhouse med 17 års erfaring i bagagen – både som konverteringsspecialist og marketingchef i milliardkoncerner og scale-ups.
Han er kendt for at kombinere humor, adfærdspsykologi og knivskarp forretningsforståelse, når han hjælper virksomheder med at få mere salg ud af deres eksisterende trafik. For David handler konverteringsoptimering ikke bare om små splittests, men om at gennemgå hele kunderejsen og eliminere alt, der står i vejen for salget. Han har hjulpet brands som Shell og en lang række e-commerce- og B2B-virksomheder i både Danmark og udlandet – og har over 18.000 følgere på LinkedIn, som følger med i hans skarpe pointer om marketing, leadgenerering og CRO.