alle arrangementer
Marketing Masterclass: Dit roadmap til digital succes

Marketing Masterclass: Dit roadmap til digital succes

Over fire online sessioner får du dyb indsigt, værktøjer og inspiration til at mestre digital marketing

Vil du som marketingsprofessionel lære, hvordan du udvikler din karriere, navigerer i store organisationer og skaber resultater?

Så tilmeld dig straks vores tour de force gennem digital marketing – leveret af én af verdens mest kompetente personer på området!

Over 4 x 1 times online sessioner giver Lars Silberbauer – der har arbejdet for ikoniske brands som LEGO, MTV og Den Olympiske Komité – dig strategisk indsigt, taktiske og praktiske råd, så du her og nu kan styrke dine kompetencer i digital marketing og forberede dig på fremtidens udfordringer.

Lars Silberbauer er en anerkendt global leder inden for brand- og forretningstransformation. Han har skabt vækst og innovation for nogle af verdens mest kendte brands og arbejder i dag som Chief Marketing Officer hos HMD Global, Europas største mobilproducent.



Social mediestrategi: Fra engagement til forretning

Tirsdag 18. marts kl. 9-10

 

Hvordan omsætter du social medie-engagement til konkrete forretningsresultater? Lars Silberbauer deler strategier og erfaringer fra sin karriere i LEGO og MTV og hvordan sociale medier kan både engagere og levere målbare resultater.

 

Takeaways:

  • Sådan opbygger du en social mediestrategi, der skaber værdi – og hvordan du måler værdi.

  • Råd til, hvordan du kan bruge din hands-on viden om nye medier og nye kanaler til at styrke din karriere.

  • Eksempler på, hvordan brands har forvandlet sociale medier til forretningskritiske kanaler.

 

Content marketing i en tid med overload

Tirsdag 25. marts kl. 9-10

 

Med afsæt i praktiske eksempler viser Lars, hvordan man kan skabe og dele værdifuldt indhold, der bryder gennem informationsmængden og engagerer målgruppen. Der sættes fokus på storytelling, kreativitet og strategi i en digital verden.

 

Takeaways:

  • Hvordan skaber du autentisk og engagerende indhold, der skiller sig ud?

  • Strategier for at sikre, at dine idéer bliver hørt og implementeret i større organisationer.

  • Inspiration til, hvordan du datadrevet maksimere impact af din content marketing.

 

Communities: Skab fællesskab omkring dit brand

Tirsdag 1. april kl. 9-10

 

Et stærkt fællesskab kan være kernen i et brands succes. Lars deler indsigt i, hvordan du opbygger og vedligeholder loyale communities gennem meningsfuld interaktion og engagement – både online og offline.

 

Takeaways:

  • Praktiske værktøjer til at opbygge og styrke engagerede fællesskaber.

  • Sådan balancerer du personlig passion og organisationens mål i community-building.

  • Eksempler på, hvordan engagement kan drive innovation og brandloyalitet.

 

Fremtidens marketing: AI, metaverse og nye digitale landskaber

Onsdag 9. april kl. 9-10

 

Hvad betyder teknologier som AI, metaverse og nye digitale trends for marketing? Lars giver sit bud på, hvordan fremtidens digitale marketinglandskab ser ud og hvordan du kan tage føringen.

 

Takeaways:

  • Indsigt i de vigtigste trends, der vil forme fremtidens marketing.

  • Sådan positionerer du dig som ekspert i nye teknologier for at fremme din karriere.

  • Inspiration til at integrere innovative teknologier i dine strategier.

 

 

Praktisk information
Hver session vises på Zoom og varer en time. Masterclassen er på dansk.
Skulle du blive forhindret en af dagene, kan du streame optagelserne i en periode efterfølgende.

 

Om Lars Silberbauer
Lars Silberbauer er en global leder inden for brand- og forretningstransformation, han er kendt for at drive innovation og vækst for ikoniske brands som LEGO, MTV og Olympiaden. I dag bor han i London og arbejder som Chief Marketing Officer hos HMD Global (Nokia Phones, Barbie Phones mm.) for Europas største mobilproducent. Tidligere har Lars været Senior Vice President hos Paramount i New York, hvor han stod i spidsen for MTV-brandet og andre nøgleinitiativer, der drev digital transformation og engagement. Han revolutionerede også Den Olympiske Komités digitale tilstedeværelse og transformerede LEGOs globale digitale markedsføring. Han er netop blevet udvalgt som en af de kun 25 CMOs i Europa der officielt bliver Marketing Academy Fellow og gennemgår McKinseys unikke accelerator-program.

Har du et spørgsmål?

Hvis dit spørgsmål drejer sig om arrangementet, kan du kontakte:

Marketing
33740200
marketing@businessdanmark.dk